Wraz z końcem listopada 2025 producent programu Origin/OriginPro kończy wsparcie techniczne dla wersji 2021b (inaczej 9.85). Tradycyjnie już zbiega się to mniej więcej w czasie z publikacją kolejnej wersji programu Origin/OriginPro 2026 planowaną na połowę listopada.
Jak uchronić się przed potencjalnymi kosztami zwalniania/przenoszenia licencji po wygaśnięciu wsparcia w przypadku potrzeby zaangażowania do tego producenta programu?
Rozwiązaniem jest posiadanie aktywnego kontraktu serwisowego. Dla licencji, którym wygasł on po wejściu do sprzedaży wersji 2025b oraz tych, którym wygasa on w najbliższych dniach, wystarczy zakupić odnowienie kontraktu. W przypadku licencji, które nie mają ważnego kontraktu serwisowego od dłuższego czasu, powrót do niego umożliwia zakup upgarde'u.
Jednocześnie przypominamy - zwalnienie licencji dokonywane samodzielnie przez użytkownika z poziomu programu jest bezpłatne, bez względu na status licencji (z kontraktem, czy bez, ze wsparciem technicznym, czy bez niego).
Użytkowników niższych wersji programu zachęcamy do zakupu upgarde'u przed publikacją nowej wersji, gdyż po niej koszt dla nich może wzrosnąć ze względu na przejście do niższego progu zniżkowego.
UWAGA!
Wraz z wejściem nowej wersji programu użytkownicy wersji 2021b (9.85) utracą całkowicie możliwość zakupu aktualizacji ze zniżką.
Użytkownicy licencji z ważnym kontraktem serwisowym, czyli również i Ci, którzy dokonają na czas odnowienia kontraktu lub aktualizacji (upgrade) będą mogli przejść bezpłatnie na wersję 2026 po jej publikacji przez producenta.
Użytkowników, którzy chcieliby odnowić kontrakt serwisowy dla swojej licencji lub powrócić do niego, tj. zakupić upgrade do dostępnej obecnie wersji 2025b, a także tych zainteresowanych zakupem nowej licencji programu, zapraszamy serdecznie do kontaktu. Tym bardziej, że z wprowadzeniem do sprzedaży wersji 2026 planowana jest podwyżka cen oprogramowania.
Więcej informacji na temat kontraktu serwisowego oraz upgrade'u znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.