Wygaśnięcie wsparcia wersji 2021
programu Origin/OriginPro


Szanowni Państwo,

przypominamy, że koniec kwietnia 2025 to także koniec wsparcia technicznego wersji Origin/OriginPro 2021 (inaczej 9.8). Ponownie zbiega się to w czasie z planowaną publikacją kolejnej wersji programu Origin/OriginPro 2025b (koniec kwietnia/początek maja).

Jak uchronić się przed wygasaniem wsparcia i potencjalnymi kosztami zwalniania/przenoszenia licencji w przypadku potrzeby zaangażowania do tego producenta programu po jego wgaśnięciu?
Rozwiązaniem jest posiadanie aktywnego kontraktu serwisowego. Dla licencji, którym wygasł on po wejściu do sprzedaży wersji 2025 oraz tych, którym wygasa on w najbliższych dniach, wystarczy zakupić odnowienie kontraktu. W przypadku licencji, które nie mają ważnego kontraktu serwisowego od dłuższego czasu, powrót do niego umożliwia zakup upgarde'u.
Jednocześnie przypominamy - zwalnienie licencji dokonywane samodzielnie przez użytkownika z poziomu programu jest bezpłatne, bez względu na status licencji (z kontraktem, czy bez, ze wsparciem technicznym, czy bez niego).

Użytkowników niższych wersji programu również zachęcamy do zakupu upgarde'u przed publikacją nowej wersji, gdyż po niej koszt dla nich może wzrosnąć ze względu na przejście do niższego progu zniżkowego.

UWAGA!
Wraz z wejściem nowej wersji programu użytkownicy wersji 2021 (9.8) utracą całkowicie możliwość zakupu aktualizacji ze zniżką.

Użytkownicy licencji z ważnym kontraktem serwisowym, czyli również i Ci, którzy dokonają na czas odnowienia kontraktu lub aktualizacji (upgrade) będą mogli przejść bezpłatnie na wersję 2025b po jej publikacji przez producenta.

Jak odnowić kontrakt serwisowy?
  • skontaktować się z firmą Gambit
  • podać numer posiadanej licencji (tzw. serial number)
    dla której kontrakt ma zostać odnowiony
  • na tej podstawie firma przygotuje wycenę
Od czego zależy koszt odnowienia kontraktu?
  • od daty wygaśnięcia ostatniego kontraktu
  • od numeru ostatniej wersji do której licencja nabyła
    prawo w trakcie ważności kontraktu
  • typu licencji
Dlaczego warto odnawiać kontrakt serwisowy?
  • gwarancja dostępu do najnowszej wersji programu kompatybilnej z aktualnymi systemami operacyjnymi
  • prawo do dodatkowej czasowej instalacji Home-Use
  • pomoc techniczna producenta oraz firmy Gambit bez dodatkowych kosztów
Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo tradycyjnie na naszej stronie.

Użytkowników, którzy chcieliby odnowić kontrakt serwisowy dla swojej licencji lub powrócić do niego, tj. zakupić upgrade do dostępnej obecnie wersji 2025, a także tych zainteresowanych zakupem nowej licencji programu, zapraszamy serdecznie do kontaktu. Przypominamy także, że zgodnie z obecną polityką producenta programu wycofywane jest sukcesywnie wsparcie techniczne dla kolejnych starszych wersji oprogramowania.

KLIKNIJ TUTAJ >>> aby otrzymać e-mail z informacjami na temat stanu kontraktu Twojej licencji

UWAGA! - wraz z końcem listopada tego roku wygaśnie wsparcie techniczne dla wersji 2021b, inaczej 9.85.

Dla wersji od 2020b(9.75) oraz wszystkich niższych od niej wsparcie techniczne już wygasło.
Szczegóły na ten temat znajdują się na stronie producenta.


Zapraszam do współpracy,

Joanna Marszałek
joanna.marszalek@gambit.net.pl

Biuletyn informacyjny 0008.BI.JM25, 2025-04-10

Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp. z o.o.
al. Pokoju 29B/22-24, 31-564 Kraków

Adres do korespondencji:
ul. Kordylewskiego 1, 31-542 Kraków
e-mail: info@gambit.net.pl
tel./fax: +48 (12) 410 5987, 410 5989, 410 5991

copyright 2025 gambit. all rights reserved
Wypisanie się z newslettera